25 siječnja, 2011

Imam par novih radova...

... pa da ih podijelim sa svekolikim kreativnim pucanstvom, mozda nekoga inspirisu. Radjeni su na osnovu free pattern-a i tim bolje prilazem i njih.


Prva, je najjednostavnija moguca kapica, a pravo slatko stoji. Ja nisam koristila shemu jer stvarno nije ni potrebna, uradila sam kapicu prema slici. Izabrala odredjenu duzinu da se moze malo i presaviti, isheklala prednji i zadnji dio, sasila tj radila slip stich sa obje strane, a gore vezala krajeve jedan sa drugim i tako sastavila kapu i na kraju odrezala krajeve na odgovarajucu duzinu resa. Ako ko hoce ipak da cita pattern mozete naci ovdje:

Najjednostavnija_moguca_kapica_pattern






















Kapa sa klapnama za usi - shema je odlicna, tacna i kapa divno stoji i mislim da cu je uskoro ponoviti sa drugim bojama:

Kapa_sa_klapnama_za_usi_pattern






















Crvena beretka - takodje tacna i dobra sema (koristila sam dodatni red u semi jer mi se cinilo da treba i malo je plicu napravila jer je dijete u pitanju). Ova vuna je cupava uzorak se bolje vidi na originalu, ali nama je trebala ova vuna da se spari sa salom od kuglica koji slijedi.

Crvena_beretka_pattern






















Pom pom sal - ovo je moja i kcerkina kreacija. Pom pom kuglice povezane na moj nacin, ali velike i dobro nabijene. Na kraju sam napravila i kopcu da ga ne mora motati oko vrata nego ga samo skopca kao na slici. Kopca je dugme (ono duguljasto drveno) i omcica isheklana na odredjenu duzinu.

4 komentara:

Anonimno kaže...

Super kapice. Šteta što se ne vidi kako stoje.

heklica kaže...

Sve je jako lepo, naročito mi se sviđa šal :) Kako si spojila gombe (pompoms)?

Daira kaže...

Znas kako svaki pom pom ima jednu nit koja se provuce izmedju kartona i sveze da bi drzala pom pom. Te dvije niti nakon sto ih svezem u cvor sam ostavila malo duze (to je kao rep :-) pom pom-a) Onda bih malo pom pom "osisala" da se jos uoblici. Kad su svi bili gotovi i kad sam odredila redosljed krenula sam od jednog kraja i te dvije niti zavezala za nit koja povezuje sljedeci pom pom (ali na suprotnom kraju od repa), pa onda njegove dvije niti zavezala za njegovog sljedbenika itd. do kraja. Na taj nacin mozes odrediti i udaljenost jednog od drugog, a i nece se sljepiti ili nabiti jedan na drugog. Ne znam je li jasno, to je neki moj nacin jer mi se nije svidjela zamisao da prosijem izmedju pom pomova - onda ih ne bi mogla drzati na odredjenoj udaljenosti. Ovako mozes sal i produziti i skratiti veoma lako: samo svezes sljedeci ili otkacis jer je svaki pojedinacno vezan za onog koji stoji iza njega.

Daira kaže...

milana, kad otvoris ove linkove za pattern mozes vidjeti kako izgledaju kapice u originalu i kako stoje, meni nesto nije drago djecu stavljati na net, a one su mi bile manekeni jer su kapice njihove :-)