12 kolovoza, 2011

Decoupage - salvetna tehnika

Par radova na ovu temu.

Prvi je bio drveni neobradjeni posluzavnik iz OBI-ja. Evo kako sada izgleda:














Zatim, za skolu smo radili projekat ukrasavanja plasticnih casica:








I najkrupniji komad i najveci zahvat je renoviranje starog sanduka za brasno. Prvo je s njega trebalo skinuti 6 slojeva neke zelene boje, pa ga farbati, ukrasavati i lakirati. Ima gresaka koje su nastale u najboljoj namjeri da nanesem zadnji sloj neke kvalitetne, guste, skupe bijele boje, ali je taj nanos bio vjerovatno predebeo pa mi se na vertikalnim stranicama poceo slijevati. Ali ne smeta mi uopce. Za sada su u sanduku moji konci i vune, seme i heklice, a sam za sebe je bas lijep ukras koji je ozivio jedan cosak dnevne sobe. Stavicu vise slika jer svaka strana sanduka ima svoju pricu, s tim da su sve vezane za more (lavanda, skoljke, galebovi, svetionik, behar i one stepenice sa saksijama cvijeca u uskim, kamenim, morskim ulicicama).




Nema komentara: